17 września 2012

KOLOR SEZONU: BURGUND - ESSIE WICKED

Ceny lakierów Essie zawsze wydawały mi się zabójcze. Robiąc zakupy w Super-Pharm zobaczyłam je w cenie o połowę niższej od tej którą dotychczas znałam i pomyślałam, że to dobry moment na ich wypróbowanie. Wybrałam kolor, który będzie idealny zarówno na jesień jak i zimę, czyli ciemny burgund. Burgund to kolor sezonu więc długo nie zastanawiałam się nad tym jaki lakier wybrać. Essie Wicked to piękny, elegancki odcień ciemnego czerwonego wina. Świetnie wygląda na krótkich paznokciach!


20 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie ciemne kolory na paznokciach. Podobny gości właśnie u mnie na pazurkach.

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie odcienie! :)

    www.ventura-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Musi cudnie wyglądać na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie dzisiaj skorzystałam z tej ich przeceny. Bo ceny mają troszkę wysokie, zgadzam się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Asiu koniecznie zaprezentuj go na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja nie mogę doczekać się aż pokażesz nam jak wygląda na paznokciach :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również skusiłam się na promocje w super-pharm i kupiłam nr.45 sole mate. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Na moich paznokciach żaden lakier nie trzyma się dłużej niż 3 dni...choćbym dała za niego i 50zł finał zawsze jest taki sam..więc nie przepłacam i sięgam po te z niższych półek:) Też jestem ciekawa jak ten zaprezentuje się na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  9. też na nie patrzyłam, czekam na relację. ja używam inglota, też nie jest tani już ostatnio

    OdpowiedzUsuń
  10. śnie o nim po nocach.... kocham ten kolor

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny! uwielbiam takie burgundy

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny :3 idealny na jesień/zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa jestem jak będzie wyglądał na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń