22 września 2012

Jesienny makijaż

Jesienią moja skóra traci ostatnie letnie barwy i staje się dużo jaśniejsza, co jest naturalnym efektem. Dużo lepiej czuję się teraz w makijażu, na który składają się stonowane kolory: brudne róże, beże, brązy i wszelkie odcienie złota . Brakuje mi jeszcze tylko dobrze kryjącego podkładu, i podczas najbliższych zakupów o ten kosmetyk muszę uzupełnić moją jesienną kosmetyczkę. 

Twarz: Krem koloryzująco-pielęgnacyjny BBB PAT & RUB, korektor Boi-ing BENEFIT, puder matujący CLINIQUE, róż INGLOT AMC nr 55 

Oczy: Paletka cieni SLEEK STORM, tusz LOREAL Million Lashes, kredka AVON Super Shock, zestaw do brwi ESSENCE

Usta: pomadki KOBO Velvet Rose, MAC SYRUP, INGLOT nr 110

Paznokcie: ESSIE Wicked



31 komentarzy:

  1. Chętnie bym zobaczyła tą pomadkę Inglota jak wygląda na ustach

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak spisuje Ci się pomadka z inglota ? Mi strasznie wysuszyła usta ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo ją lubię. Jest to jedna z niewielu pomadek, które nie wysuszają mi ust.

      Usuń
    2. polecam Sephorę w tym kolorze, jest nawilżająca a przy tym daje ładny kolor. Wygląda niemal identycznie jak wyżej Inglot :)

      Usuń
  3. paletka sleek! moja ulubiona :)

    w wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. musze się wreszcie skusić na paletkę do brwi od essence ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zestawienie kolorów brązy bardzo lubię mam tę paletkę ze Sleeka STORM jest dość ciekawa, a tego tuszu nie lubię za zapach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Sprawdza Ci się ten korektor Boi-ing? Pod oczy się nadaje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdza się, ale pod oczy nie bardzo. Ładnie maskuje, ale pod oczy jak dla mnie jest za ciężki.

      Usuń
    2. Dzięki, bo czytałam o nim właśnie też takie sprzeczne opinie. Chyba sama będę musiała się przekonać :)

      Usuń
  7. jakie miłe dla oka kosmetyki, sesesese :D chętnie bym je zgarnęła z tego zdjęcia na swoją stronę monitora :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy blog. Będę częściej zaglądać. Zapraszam do mnie
    byj-gossip.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomadka z Inglota wygląda pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne produkty :) jak Ci się sprawdza ten BBB z pat&rub

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój jesienny makijaż wygląda bardzo podobnie :-) Ta szminka z MAC ma piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  12. szminka inglot genialna <3
    zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ach, Essie - odkąd kupiłam pierwsza buteleczkę, non stop myślę o kolejnej :D Będąc u Ciebie również :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor lakieru jest przepiękny :) Szminki INGLOT również :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie kolory na paznokcie zdecydowanie kocham jesienia. Ta paletka do brwi mnie ciekawi...trzeba bedzie ja obadac

    OdpowiedzUsuń
  16. ja jestem na etapie bordowych kolorow, w szafie jak i makeup! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Essie ma cudny kolor, ale polowałam ostatnio na niego u mnie w super pharmach i niestety nie mieli go...:)
    czekam na dostawę, to zapewne przez promocję tych lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gdzie kupiłas paletke SLEEK? Pytam poniewaz szukam sprawdzonego sprzedawcy. Kolorek lakieru SUUUUPER :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na allegro, ale nie pamiętam od jakiego sprzedawcy :(

      Usuń
  19. Też mam tą paletkę sleeka i pardo podoba mi się to zestawienie kolorystyczne.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobrze kryjący podkład: polecam Estee Lauder Double Wear :) Najlepszy! sprawdziłam :)

    www.ventura-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. zastanawiam się jak się u Ciebie sprawdza korektor z firmy Benefit

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo go lubię. Początkowo wydawało mi się, że jest mało wydajny, ale teraz widzę, że się się myliłam. Jest bardzo wydajny i naprawdę fajnie kryje wszelkie zaczerwienienia i niedoskonałości. Jedynie pod oczy jest dla mnie za ciężki.

      Usuń