15 sierpnia 2012

"W chmurach"

Kilka dni temu wypożyczyłam dużą liczbę filmów - promocja w wypożyczalni :) - i dzisiaj postanowiłam wrócić do tego, który widziałam w kinie i bardzo mi się podobał. Głównego bohatera, Ryana (George Clooney), który większą część swojego życia spędza właśnie "w chmurach", poznajemy w momencie gdy jest u szczytu swoich zawodowych możliwości. Zajmuje się "doradztwem dotyczącym zmian w karierze zawodowej" (eufemistyczne ujęcie zwalniania pracowników). Wszystko zmienia się gdy poznaje piękną Alex (w tej roli  piękna Vera Farmiga). Powoli zaczyna rodzić się w nim przemiana. Gdy już wszystko się dopełnia .... zakończenie filmu totalnie zaskakuje, a odpowiedź na pytanie: "jak ciężki powinien być Twój plecak życia i co w nim powinno się znaleźć", wcale nie jest taka prosta. 


Jak pewnie zauważyliście, w ostatnim czasie trochę mniej aktywnie się tutaj udzielam, a spowodowane jest to wieloma rzeczami, które obecnie mnie pochłaniają. Postaram się jednak nie znikać całkowicie, ale nie obiecuję, że będę pisać z dużą częstotliwością. 

18 komentarzy:

  1. Uwielbiam "Up in the air", kilka dni temu ogladalam po raz kolejny w tv.
    Tesknie za porankiem ze sniadaniem w lozku i filmem z laptopa... Milego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekamy i gorąco pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę go zobaczyć:) smacznego!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłego oglądania, smacznego i zaglądaj tak często jak tylko się da. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. mmmmmm, ale sniadanko pyszne plus dla relaxu ksiazka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Film świetny, zakończenie przewrotne... trochę jak w życiu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. doskonałe role: george'a i jego partnerki, fajny film :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam filmu, ale jak będę mała okazję to na pewno obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja trochę z innej beczki - czy mogłabyś mi polecić jakiegoś fryzjera w Oświęcimiu, który jest dobry w koloryzacji?

    z góry dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chodzę do salonu Trendy, byłam u Pani Agnieszki, Kasi i Iwonki i z usług każdej byłam zadowolona :)

      Usuń
  10. Coraz bardziej uwielbiam Twojego bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Poranki z laptopem, uwielbiam! To chyba znak naszych czasów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jakoś się nigdy nie mogę zmusić do oglądania filmów :)
    Jestem uzależniona od seriali i im poświęcam wolne chwile ;)

    OdpowiedzUsuń