8 sierpnia 2012

Pat & Rub - kilka nowości

Widok kuriera z paczką wypełnioną kosmetykami lub innymi przyjemnymi rzeczami to coś co zawsze wywołuje uśmiech na mojej twarzy. Ta wczorajsza była pełna kosmetyków Pat & Rub. Właśnie na ustach mam różany błyszczyk do ust i cały czas czuję ten bardzo przyjemny zapach. Po bliższym poznaniu się z tymi kosmetykami napiszę o nich coś więcej. 





A tymczasem w perfumeriach SEPHORA trwają konsultacje kosmetyczne Pat & Rub, 
o terminach i miejscach możecie dowiedzieć się z tej strony  

36 komentarzy:

  1. Chciałam ostatnio kupić ten różany błyszczyk, ale jakoś nie zdecydowałam się. Bardzo zainteresowal mnie peeling do ust.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem ciekawa tego pilingu, czekam na relacje :)

      Monia

      Usuń
  2. Jestem ciekawa czy peeling do ust działa rzeczywiście, czy to jednak zbędny gadżet jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj tak,tak peeling do ust przydałby się....
    A.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajna paczuszka :) Wszystkich produktów jestem bardzo ciekawa. Nawet nie wiedziałam, że Pat&Rub mają w ofercie błyszczyki :P To dobrze, że firma się rozwija i poszerza asortyment. Przy następnej wizycie muszę popatrzeć co tam jeszcze ciekawego mają, bo jak widać jestem mocno w tyle ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny prezencik :) Napisz nam jak wrażenia :))).

    OdpowiedzUsuń
  6. Zamówiłaś te kosmetyki czy dostałaś je do testowania?
    Jeśli testujesz to wydaje mi się , że powinnaś to wyrażnie zaznaczyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno dostała...

      Usuń
    2. Przecież ona nigdy nie pisze, że wpis jest sponsorowany :/

      Usuń
    3. Ciekawe,że tylko anonimy( nie wszystkie) zawsze mają jakieś wątpliwości,zastrzeżenia co do osoby Ema Mija jak i do jej wpisów.Ma rację Asia,że na anonimy nie odpowiada,też bym tak robiła.
      Stała czytelniczka

      Usuń
    4. Co ciekawe sama jesteś anonimem !
      Asia generalnie odpowiada na to , na co ma ochotę.

      Usuń
  7. Bardzo ciekawa jestem tego balsamu do twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka szkoda, ze oni nie wysylaja kosmetykow za granice.
    Pozdrawiam i zapraszam cie serdecznie do siebie, na moje podworko ;)
    Www.brusselslifebeauty.blog.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysylaja :) Ja tez myslalam o zakupienku kilku produktow do UK, ale chyba zdecyduje sie na dostawe do polskiego domu :)

      http://www.patandrub.co.uk/en/index.html

      Usuń
  9. Ja mam balsam do ust Pat&Rub grepfrutowy :) Jest dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nie miałam żadnego kosmetyku tej firmy, czekam na recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  11. Hehe, kilka? :P
    Całkiem sporo :)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. muszę zerknąć na te konsultacje bo jestem ciekawa tych balsamów koloryzujących do twarzy, a tak na żywo to zawsze człowiek mądrzejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ahhhhh ciekawa jestem tego rózanek błyszczyku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. widzę dużo produktów do ust, a mnie wystarcza szczoteczka i wazelina, nie kombinuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. u mmie buzia cieszy sie od ucha do ucha na takie paczuszki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pat&Rub ma naprawdę produkty godne polecenia!
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  17. To Twoje zakupy, czy prezent od firmy Pat&Rub?

    OdpowiedzUsuń
  18. Słyszałam troche o tych kosmetykach i stwierdzam ze sa dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też się zastanawiam na kupnem czegoś, ale ceny mają niemałe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W porównaniu z innymi znanymi firmowymi kosmetykami typu Chanel, Clarins, Clinique itp, które są w Sephorze to Pat&Rub cenowo prezentuje się całkiem przyzwoicie, chociaż fakt, że niektóre ich produkty są jednak drogie. Ja mam kilka kosmetyków i jestem bardzo zadowolona :)

      Pozdrawiam
      Kasia

      Usuń
  20. Jeszcze nigdy nie miałam przyjemności używać tych kosmetyków, pewnie dlatego ze nie mam do nich łatwego dostępu. No nic będę musiała jakoś pokombinować i je dorwać bo słyszałam że, niektóre są naprawdę fajne.

    OdpowiedzUsuń
  21. tego nie kupuje:
    Peeling do ust - miod+cukier
    peeling do ciala - kawa mielona+sol+zel do kapieli
    maseczka do stop - olej kokosowy+kakao+folia+skarpety
    krem do stop - linomag
    peeling do stop - olej kokosowy+cukier
    maseczki do wlosow - tylko olejowanie, na koncowki wit A+E
    krem do skorek - olej kokosowy, oliwa z oliwek
    odzywka do brwi - olejek rycynowy
    zele do mycia twarzy - oleje (raz w tyg zel, peeling, maseczka z zielonej glinki)
    a za zaoszczedzona kase robie 2zabiegi w roku mezoterapie/zastrzyki z witamin i k.hialuronowego daja wiecej niz kremy typu lancome, chanel, estee lauder, la prairie itp, bo dzialaja od wewnatrz. Dziewczyny polecam. Naprawde mozna duzo zaoszczedzic i sie nie rozdrabiac. Co myslicie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie super. Szczególnie porady dotyczące dbania o stopy i witamina A+E na końcówki :)

      Wszystko już spisałam i mam zamiar zacząć wcielać w życie.

      A co z peelingiem do twarzy? Może też jakaś ciekawa, naturalna propozycja? :)

      Pozdrawiam!

      Usuń
  22. do peelingu twarzy najlepsze platki owsiane:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płateczki są świetne i sama też stosuję :)

      Usuń
  23. Brrr... To z zazdrości! Pat & Rub to bardzo chętnie bym przetestowała

    OdpowiedzUsuń
  24. I can't tell you how fast you will see results because it depends on how much you want to get rid of acne. Once your mole is dry, cut a piece of duct tape three times the size of the mole. Extended hair can cause your physique pimples to get worse if you do not wash it typically, and make confident that it is genuinely cleanse.

    Here is my page ... Wart Removal

    OdpowiedzUsuń