23 marca 2012

Makaron z pesto na rukoli

Jeśli macie ochotę na ciekawą weekendową kolację lub obiad to poniżej przepis na makaron z pesto. Zrobiłam wczoraj i polecam. 


Składniki: 
makaron
pesto
czosnek
pomidorki koktajlowe
rukola
parmezan 
oliwa z oliwek

Ugotowany makaron wrzuciłam na patelnię z łyżką rozgrzanej oliwy i lekko podsmażyłam. Dodałam pesto, poszatkowany czosnek i smażyłam jeszcze chwilę. Wyłożyłam na talerz z rukolą, dodałam pokrojone pomidorki i posypałam parmezanem.
 Nie tylko moje podniebienie było zachwycone! 


Miłego weekendu dla Wszystkich :) 

23 komentarze:

  1. pycha :) uwielbiam pesto !

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie jadłam pesto ale wygląd tego dania mnie zachęcił i chętnie spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam rucolę i kocham pesto a pomidorki koktajlowe cudownie wyglądają. Muszę koniecznie spróbować Twojego przepisu !

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda super!.To makaron razowy?. :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Pesto kocham miłością bezgraniczną! :) A Twoja wersja wygląda przesmacznie.. szkoda, że jest środek nocy i nie powinnam już wkraczać do kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja uwielbiam makaron i pesto tyle że to z pomidorów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mniam mniam, na pewno kiedyś spróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi przypadł do gustu makaron, który jest specjalnością w Ligurii:) Podaje się go z pesto do tego młode kartofelki i fasolka szparagowa:)

    http://ricette.giallozafferano.it/Bavette-al-pesto-patate-e-fagiolini.html

    Dla miłośników włoskiej kuchni, rewelacyjna strona:)

    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  9. wygląda przecudownie , uwielbiam taką kuchnię !

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam pesto! całość wygląda apetycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. mmmm :) uwielbiam pesto, swietny przepis pozdrawiam i dolaczam do obserwatorow :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A z czego jest to pesto? Chodzi mi o markę produktu, bo widzę słoiczek ;) Ja polecam Ci pesto firmy Kotanyi w torebkach, do którego dodaje się oliwę i wodę, równie smaczne. Twoje danie wygląda przepysznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie jadłam pesto, aż wstyd się przyznać. Muszę trochę więcej czasu spędzać w kuchni i robić nowe dania:)
    za rukolą nie przepadam :) ale przepis wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kocham makarony w każdym wydaniu. Twój przepis wygląda bosko, ale zrobiłaś mi ochotę na pesto!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pesto, którego użyłam kupiłam w sklepie Carrefour i jest to ich produkt. Było naprawdę smaczne i lepsze od dużo droższego, które kiedyś miałam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda tylko, żę to pesto ze słoika, samemu można je zrobić w 5 minut, w trakcie gotowania się makaronu.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ema zapraszam Cie na swój makaron do mnie w mojej wersji:)

    OdpowiedzUsuń