4 grudnia 2011

urodzinowo

Wczoraj po raz kolejny uczciłam moje listopadowe urodziny. Był pyszny tort zrobiony przez moją mamę i dużo radości. Świąteczna atmosfera wisi w powietrzu! 
Niedzielę spędzam w domu bez żadnych konkretnych planów. Zaraz z filiżanką kawy zabieram się za przygotowywanie posta dla Was na temat zarządzania własnym czasem, po obiedzie być może wybiorę się na mały spacer a wieczorem mam zamiar poczytać i przygotować się do nowego tygodnia. 

Miłej niedzieli! 


Tort był pyszny!
Wczorajszy strój dnia. Miałam na sobie sukienkę Reserved i moje nowe karmelowe kozaki, które są niesamowicie wygodne!

29 komentarzy:

  1. tort wygląda niesamowicie :)
    no i wszystkiego najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tort wyglada pysznie : )) Wszystkiego dobrego. Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepszego!! Jestem zaskoczona że 25 obchodziłaś, byłam pewna że więcej, tak wywnioskowałam po twoim stylu pisania na blogu i po wyglądzie też:) Ale najważniejsze że imprezka się udała!

    OdpowiedzUsuń
  4. mmm tort wygląda zabójczo smacznie!
    wszystkiego dobrego i spełnienia marzeń:)
    wyglądałaś wspaniale;)

    OdpowiedzUsuń
  5. 100 lat a na widok tortu aż mi ślinka cieknie :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Przesyłam, spóźnione, ale szczere życzenia! Dużo szczęścia!
    Tort wygląda niesamowicie!
    Popieram wcześniejsze wpisy, wyglądałaś ślicznie (bardzo podobają mi się Twoje włosy) :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja również napiszę spóźnione życzenia urodzinowe. Dużo zdrowia przede wszystkim i spełnienia twoich najskrytszych marzeń.

    A tak po za tym wyglądałaś prze pięknie. Pozdrawiam Paulina :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tort wygląda bardzo smakowicie, a Ty ślicznie. Spóźnione życzenia wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  9. jakiej firmy to kozaczki?

    OdpowiedzUsuń
  10. Tort wygląda SMAKOWICIE :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mmmm smakowicie wygląda ten tort :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Osiągnięcia wszystkich postawionych celów i poczucia spełnienia! ;)
    Sukienka cudownie na Tobie leży ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego co najlepsze i spełnienia marzeń! ps. ja za 2 miesiące też będę obchodziła "ćwierćwiecze":)

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystkiego najlepszego!

    PS. skąd paseczek? wyglada super

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystkiego co najlepsze, realizacji wszystkich planów i samych sukcesów.

    OdpowiedzUsuń
  16. przyłączam się do życzeń! 25?? teraz już z górki ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Najlepszego, mnie również za kilka dni stuknie ćwierćwiecze :O

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! Tort pysznie wygląda :) Bardzo fajna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. sto lat! fajny outfit:) elegancko;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego! Wygladalas przepieknie! Twoje wlosy sa niesamowite!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Torcik wygląda przepięknie :)) Wszystkiego naj naj naj :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego dobrego :)
    Zabawne, bo ja odkryłam Twojego bloga w swoje 25 urodziny w maju :), ale nie sądziłam, że jesteśmy w jednym wieku :)
    od tamtego czasu Cię czytuję, ale zaczęłam się odzywać dopiero teraz :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Nadrabiam zaleglosci blogowe wiec dopiero teraz przesylam spoznione ale szczere WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO !!

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna stylizacja, poluję na takie kozaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Spóźnione życzenia wszystkiego co najlepsze i najpiękniejsze.. :)

    L

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziewczyny, kozaki są firmy "rieker" i są bardzo wygodne! Pasek to wykopalisko z szafy :)

    OdpowiedzUsuń