23 grudnia 2011

Rocky Road!

Rocky Road odkryłam całkiem niedawno i od razu wiedziałam, że na pewno zrobię ten smakołyk na święta. Co to Rocky Road? Według mnie to luksusowy snikers, który składa się z moich ulubionych cukierków Dummle, solonych orzeszków ziemnych i pistacji, pianek marshmallow i czekolady. Teraz deser się chłodzi, a już nie mogę się doczekać by ukroić mały kawałeczek i spróbować! 

 Dummle, orzeszki, pistacje i pocięte pianki wrzuciłam na papier do pieczenia, zalałam gorącą roztopioną czekoladą, wymieszałam i gotowe!

19 komentarzy:

  1. ale słoooooodkie!!!!!!naprawde dasz rade to zjeśc...?;)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG! Dopisuję do listy moich słodyczowych marzeń! ;) Napisz proszę w jakich proporcjach to zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda bosko! musze wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda smakowicie ;)
    Jeśli masz ochote, zapraszam do zrobienia Świątecznego Tagu, który jest na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  5. zawsze miałam ochotę to zrobić jak Nigella gotowała jeszcze na TVN Style :) i było przetłumaczone jako Wyboista droga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo... jeszcze o czymś takim nie słyszłam, ciekawe jak smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, pychaa! ale ileż to kalorii hihi :) zapraszam do mnie, dla odmiany robiłam "dietetyczną" kutię

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę koniecznie zrobić! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jejku!!! wygląda znakomicie!! muszę koniecznie to zrobić! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. narobiłas mi smaka. Zeby nie wiem co to zrobie to na Nowy ROK :) Wesołych świat

    OdpowiedzUsuń
  11. O ja! Ale mi narobiłaś ochoty :) Zdrowych, spokojnych i radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  12. Twojego bloga przeglądam od jakiegoś czasu i bardzo zaskoczyło mnie jak przeczytałam w którymś poście, że jesteś mężatką! Twój wycinek stylu życia prezentowany na blogu bardziej pasuje do singielki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mmmmm.... wygląda bardzo smakowicie :))

    OdpowiedzUsuń
  14. MMM, pycha !
    Jestem na Twoim blogu od niedawna i bardzo, ale to bardzo mi się spodobał. Podoba mi się twoja perfekcyjność i pomysły. Pozdrawiam i szczęśliwego nowego roku ! :)

    OdpowiedzUsuń