25 listopada 2011

W domu

To był udany tydzień, a teraz czas na równie udany weekend. Jakiś czas temu dopadło mnie jesienne przesilenie i czułam, że moja energia jest poniżej normy, ciągle byłam senna i wieczorem marzyłam tylko o poduszce. Na szczęście chyba odespałam swoje i wracam do normy. Kolejny raz okazuje się, że mój organizm rządzi się swoimi prawami i nie ma sensu na siłę z nim walczyć. Widocznie tego mi właśnie było trzeba. Spędzam dzisiejszy wieczór relaksując się domu na kanapie z miską popcornu i Oprah. Życie Oprah jest bardzo wciągające.


13 komentarzy:

  1. uwielbiam Twoje wpisy:)

    udanego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. czasem trzeba porządnie się zrelaksować.. Twój sposób mi też najbardziej odpowiada - coś do chrupania i książka w ręce to jest to! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też miałam ostatnio jesienne przesilenie i wpadałam w jakąś depresję.. teraz gdy jest już lepiej spadł nawał obowiązków ;\ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie chyba właśnie dopadło takie przesilenie, mam nadzieję, że minie równie szybko jak Twoje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ema co możesz polecić na suche skórki wokół paznokci? co stosujesz, że masz takie ładne i nawilżone? zastanawiam się na zakupem odżywki w pisaku z Sephory, którą wymieniłaś w poście o zawartości swojej torebki, polecasz ją? chciałabym coś skutecznego ale boję się, że wydam pieniądze a ona nie zadziała... mam nadzieję, że odpowiesz szybciutko bo jutro rano wybieram się na zakupy ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ojj ja też muszę zafundować sobie taki wieczór, ale dopiero po weekendzie :(

    OdpowiedzUsuń
  7. ten sam zestaw tylko książka inna a do picia zimny chmiel :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Oprah to kontrowersyjna babka więc książka pewnie będzie ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dokładnie tak samo się czułam . już obawiałam sie że będę chora ;>

    OdpowiedzUsuń
  10. Smacznie i ciekawie :)
    pozdrawiam ciepło w tą chłodną sobotę!

    wierzbowydomek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny sposób na spędzenie weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem zawstydzona bo ogladalam bardzo duzo jej show a ksiazki nie przeczytalam. Zainspirowalas mnie i musze kupic ksiazke bo uwielbiam.

    Goraco pozdrawiam z wietrznego bardzo zimnego Chicago
    http://iwonka007.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. IwonKa: polecam Ci gorąco tą książkę, bo czyta się ją wyśmienicie :) Dziękuję i również pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń