22 listopada 2011

Pat & Rub - Mleczko

Dzisiaj kolejny kosmetyk Pat &  Rub, który bardzo polubiłam a mianowicie  mleczko do oczyszczania twarzy. 

Pojemność: 200 ml
Cena: 51 zł - aktualnie trwa promocja!
Gdzie kupić: kliknij

Opis producenta: 

Ekologiczne MLECZKO PAT &  RUB FACE oczyszcza twarz z makijażu, sebum i zabrudzeń, łagodzi podrażnienia, nawilża.
W składzie kosmetyku znajdują się wyłącznie naturalne delikatne substancje oczyszczające i kojące (prawoślaz, rumianek solny, woda orkiszowa) oraz naturalna witamina E i olej arganowy, który chroni przed szkodliwym działaniem wolnych rodników.
Przyjemna konsystencja MLECZKA DO DEMAKIJAŻU PAT & RUB FACE zapewnia komfort skórze, która po oczyszczeniu jest dobrze przygotowana do dalszej pielęgnacji.

Woda orkiszowa* - 15% - łagodzi zaczerwienienia, tonizuje, nawilża
Olej arganowy* - 2% - chroni przed wolnymi rodnikami
Prawoślaz* -2% - łagodzi podrażnienia
Rumianek solny* 1% - łagodzi podrażnienia, rumień, zaczerwienienie
Naturalna witamina E* – 0,1% - zwalcza wolne rodniki

*wszystkie surowce, z których skomponowane jest MLECZKO, mają certyfikat naturalności



 

Moja opinia: 

Opakowanie: Mleczko zamknięte jest w bardzo eleganckiej buteleczce z wygodnym dozownikiem.

Zapach: Delikatny i lekko słodki. 

Działanie: Kosmetyk ten bardzo dobrze radzi sobie z usuwaniem makijażu, zarówno pudru podkładu jak i tuszu do rzęs i cieni. Nie trzeba długo trzeć oczu by dokładnie usunąć tusz do rzęs. Kosmetyk ten nie podrażnił mnie i nie uczulił. Po zastosowaniu nie odczuwam pieczenia skóry i co ważne jest bardzo delikatny dla oczu - zero łzawienia i nieprzyjemnego tłustego filmu. Idealny do wrażliwych i delikatnych cer, takich jak moja.

Ponowny zakup: Myślę, że kupię ponownie ten kosmetyk, bo stosowałam już kilka różnych mleczek do oczyszczania twarzy i zawsze coś było nie tak. W tym przypadku nie mam żadnych zastrzeżeń. Plusem tego mleczka jest jego wydajność. Mleczka używam zazwyczaj raz dziennie i prawie połowa kosmetyku jest jeszcze w butelce (stosuję  je już ok. 2,5 miesiąca). Wydajność kosmetyków Pat & Rub to ich wielka zaleta. 

5 komentarzy:

  1. Lubię wydajne kosmetyki:) Zastanowię się nad tym mleczkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ochotę wypróbować,przekonała mnie ta recenzja:) Może uda mi się je wkrótce zdobyć.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zawiodłam się już na kilku ich produktach ale może ten jest ok i warto go wypróbować - zastanowię się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. na czym sie zawidolas? planuje pierewszy zakup.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie zawiodłam się na niczym, fajni by było gdyby ceny było trochę niższe :) To już mój kolejny produkt tej firmy i naprawdę z każdego jestem zadowolona. Mojej skórze te kosmetyki bardzo odpowiadają.

    OdpowiedzUsuń