30 sierpnia 2011

Ciemne włosy - powrót do natury?

Powoli zaczynam tęsknić za moimi ciemnymi włosami! Ponad pół roku temu odważyłam się na stopniową zmianę koloru włosów, i brunetki stałam się blondynką. Największą pokusą była chęć zmiany i sprawdzenia jak będę wyglądać w blondzie. Nie boję się zmian i zawsze twierdzę, że włosy odrastają, dlatego warto eksperymentować. To może dać wiele radości. W moich ciemnych włosach denerwowało mnie to, że przez całe 23 lata moja  fryzura była taka sama. Z natury moje włosy są śliskie i proste. Marzyłam o tym, by móc wyczarować na nich fale i loki. Rozjaśnienie sprawiło, że teraz mogę z nimi zrobić wszystko, a przedtem było to niemożliwe, każde loki już po kilkudziesięciu minutach stawały się poste. Myślę, że wiosna i lato to dobry czas na taki eksperyment, czuję jednak w kościach że zbliża się jesień i chyba znów stanę się  brunetką :)



Zdjęcia robione były rok i dwa lata temu.

43 komentarze:

  1. jeśli mam być szczera to zdecydowanie lepiej jest Ci w ciemnych :) ślicznie w nich wyglądałaś. zapraszam do mnie na nowy post jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. powiem Ci, że już sama nie wiem, w których lepiej. ps. ile ja bym dała nie raz za proste i lejące włosy !

    OdpowiedzUsuń
  3. Taaaaak, jezus i maryja niech ręka boża broni fryzjerską miskę z rozjaśniaczem nadkładać Ci to następnym razem na włosy!! Brąz to Twój kolor, jesteś w nim seksowna, egoztyczna, pociagąjąca i tajemnicza, w blondzie-banalna.

    OdpowiedzUsuń
  4. :O wiedziałam, że ładna z Ciebie dziewczyna ale nie myślałam, że taka śliczna w ciemnych włosach :)) moim zdaniem powinnaś wrócić do natury, wtedy będzie najpiękniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również mam proste, lejące, śliskie włosy (marzenie każdego fryzjera), męczy mnie jednak ich jednostajność i marzę o platynowym jasnym blondzie. Wiem jednak, że taka zmiana zrujnuje ich wygląd.
    p.s. w ciemnych wyglądasz bardzo zmysłowo, tajemniczo, seksownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wg mnie śliczniej Ci w ciemnych włosach, idealanie podkreślają Twoją urodę!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie ciemne wlosy!!! Twoje rysy sa duzo szlachetniejsze, wygladasz elegancko, klasycznie i seksownie!! Nie farbuj juz na blond! Koniecznie wracaj do naturalnego, bo w blondzie wygladasz bardzo zwyczajnie... Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. też jestem za ciemnymi, bo świetnie pasują do Twojej karnacji i koloru tęczówki (swoją drogą - przepiękna!).

    OdpowiedzUsuń
  9. dobrze, że dodałaś te zdjęcia - teraz mogę szczerze OBIEKTYWNIE namawiać Cię do powrotu do dawnego koloru. Jako brunetka masz to coś - widzę to !
    Niesamowite, jak kolor włosów może odmienić człowieka. Zdecydowanie jestem za kolejną zmianą :)))

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie Ci w ciemnych włosach :) Pięknie podkreślają Twój kolor oczu i karnację

    OdpowiedzUsuń
  11. nie myślałam, że jesteś az tak ciemną brunetką. masz piękny kolor. warto do niego wrócić :) ja do swojego wracałam prawie rok ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak dla mnie to dużo lepiej ci w tym ciemnym...

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny jest Twój naturalny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  14. W ciemnych wyglądasz po prostu mega! Twoje twarz nabiera wyrazu!

    OdpowiedzUsuń
  15. nie moge sie zdecydwac , w ktorym kolorze jest Ci lepiej ale sklaniam sie do naturalnego :) wygladasz jak rasowa hiszpanka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie Ci w ciemnych włoskach a wogóle jesteś ładniutka;

    OdpowiedzUsuń
  17. niesamowicie wygladasz w tym kolorze! aaaa

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdecydowanie ciemne!

    OdpowiedzUsuń
  19. chyba w ciemnych Ci lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo Ci ładnie w ciemnych - dodają pazura:)

    OdpowiedzUsuń
  21. WOW, nie obraź się ale w jasnych jesteś taka nijaka aż w szoku jestem jaka jesteś piękna w ciemnych!

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny kolorek :) Jak dla mnie i w jasnych i ciemnych włosach ci dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdecydowanie świetnie Ci w ciemnych włosach :) A zastanawiałaś się może nad grzywką? :)

    Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  24. cudownie wyglądasz w ciemnych włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pieknie wygladalas w ciemnych wlosach ! Ten kolor mial pazur a Ty bylas "wyrazna". Popieram powrot do gorna brunetek :)

    OdpowiedzUsuń
  26. A ja uważam, że lepiej Ci w blondzie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdecydowanie lepiej w blondzie:).

    OdpowiedzUsuń
  28. głosuję za ciemnymi włosami :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja pamiętam Cię z poprzedniego bloga w ciemnych włosach. Wczoraj czytając Twojego bloga myślałam sobie, że tak pięknie i kto pozwolił na to, że zmieniłaś kolor.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja pamiętam Cię z poprzedniego bloga w ciemnych włosach. Wczoraj czytając Twojego bloga myślałam sobie, że tak pięknie i kto pozwolił na to, że zmieniłaś kolor.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. ślicznie Ci w tym kolorku ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Hmmm miałam napisać żebyś nigdy w życiu już nie chciałą być brunetką... ale jak się tak przyjrzałam teraz to Twoje brązowe śliczne oczy zdecydowanie lepiej wyglądają z towarzystwem ciemnych włosów ! Naprawde;)
    Pozdrawiam Cię! ;))

    OdpowiedzUsuń
  33. W blondzie wyglądasz troche starzej

    OdpowiedzUsuń
  34. Wracaj koniecznie do brązu, bo wyglądałaś w nim przepięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mimo, iż zdjęcia z ciemnymi włoskami były robione rok temu to odważę się powiedzieć, że jasny Cię postarza, a nie o to chodzi każdej kobiecie prawda;)
    pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  36. omg każda brunetka jest piękna!! i Ty nie jesteś wyjątkiem !!! Mam prze piękną buzię i oczy i koniecznie wróc do ciemnych włosów !!! i w dodatku ta cera!!! musisz być brunetką ;D hehe ;DD



    ps: wgl to będę obserwować

    OdpowiedzUsuń
  37. zdecydowanie lepiej wygladasz jako brunetka! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. zdecydowanie lepiej w ciemnych-buzia jest wyrazista :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Pamiętam że prowadziłaś kiedyś bloga pod innym "adresem" lubiłam i śledziłam Twój styl. W jasnych włosach wyglądasz zupełnie inaczej, w obu odsłonach bardzo ładnie ale bardziej skłaniałabym się ku ciemniejszym:). Pozdrawiam serdecznie i będę śledzić :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jestem za ciemnymi włosami, zaczęłam przeglądać Twojeo bloga od najnowszych postów i jak tylko zobaczyłam ten to pomyślałam: "ooo" także w ciemnych włoskach robisz większe wrażenie :) ja też ciągle zastanawiam się czy nie wrócić do ciemnych włosów, bo teraz jestem blondynką, ale jakoś w blondzie się dobrze czuje. Pozdrawiam śliczna i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń